Hai dan Hello !

Saya ada cerita baru untuk awak. Selamat membaca dan semoga terhibur :)


Evangelina

Terima kasih beribu lemon kerana singgah ke blog saya yang serba kekurangan ni.

Tuesday, October 27, 2009

tinta aku

pembaca sekalian,

jutaan terima kasih ku ucapkan kepada mereka yang tidak jemu memberi sokongan kepadaku. jasa kalian amat aku hargai. kepada mereka yang mengkritik, memberi pandangan, memuji jika ada, jasa kalian tidak akan ku lupakan sampai bila-bila. kalian umpama obor yang membakar semangat ini untuk terus berkarya walaupun diri ini hanya watak picisan semata-matanya.

jika kehadiran blog ini membuat kau bahagia, aku tumpang bahagia. tetapi jika ia membuat kau membencinya, itu kelemahan aku yang kerdil ini. aku bukan malaikat yang mampu membuatkan semua orang bahagia, aku juga insan lemah seperti kau. jika ada terkasar bahasa, tersilap kata sepanjang perkenalan kita ini, ku susun sepuluh jari memohon ampun dari kalian. akhir kata, moga Dia yang diatas meredhai persahabatan yang suci ini. insyaAllah.

aku yang lemah,
bulanhijau


*kenapa aku cakap ayat sastera ni?? sah-sah otak aku dah short circuit. Ni lah padahnya bila mengadap electric circuit hari-hari. okey, nak sambung study. Bye bye.

2 comments:

  1. cik bulan mu hijau...aku ampunkan kau..haha

    ReplyDelete
  2. good luck in your final exam
    chayok girl

    dont sedih2 la :)
    just be yourself

    ReplyDelete