Hai dan Hello !

Saya ada cerita baru untuk awak. Selamat membaca dan semoga terhibur :)


Evangelina

Terima kasih beribu lemon kerana singgah ke blog saya yang serba kekurangan ni.

Thursday, December 16, 2010

New Post

Sesetengah perkara buat aku sedar.
Makin hari, aku semakin sesat.
Makin hari, perkataan makin hilang.
Masa makan jadi singkat.
Masa menonton tidak lagi termasuk dalam senarai harian.
Aku ketagih untuk menaip sehingga lupa seperkara itu.
Air mata semakin kering.
Tangis kekesalan pembengkak mata.
Petunjuk Allah menyedarkan aku untuk berehat.
Jadi aku perlu waktu.
Mungkin sepeninggalan ini pembawa sinar.
InsyaAllah.


Sekian, Assalamualaikum..





*Jangan risau, aku akan habiskan apa yang aku sudah mulakan. HOPE akan disambung bila tiba masa yang sesuai. Doakan, supaya hati ini kembali terbuka untuk kembali menulis.

7 comments:

  1. cik bulan, take ur time.
    insyaAllah, itu yg terbaik.

    ReplyDelete
  2. *speechless*
    but..hwaiting bulan...

    ReplyDelete
  3. i sokong umi.. just take your time..
    whatever is it.. jgn luoe allah..

    ReplyDelete
  4. bulan...i'll pray which the best 4 u...change into good ain't a crime...sekali sekala nk menulis tu..rasa macam tak salah kot..jgn smpai lalai...=)..i'll miss JD aiman and wye...huhuhu...

    ReplyDelete
  5. speechless...too.\but takpe take ur time ok. i'll miss it but at least you've promise u gonna continue it..later on.

    ReplyDelete
  6. May Allah bless
    Insya Allah you can go through whatever you are now

    ReplyDelete