Hai dan Hello !

Saya ada cerita baru untuk awak. Selamat membaca dan semoga terhibur :)


Evangelina

Terima kasih beribu lemon kerana singgah ke blog saya yang serba kekurangan ni.

Tuesday, December 24, 2013

InsyaAllah, Tulisan Kedua

untuk yang bertanya bila nak keluar tulisan kedua, 
untuk yang menunggu bila tulisan keluar nak keluar, 
dan untuk awak awak semua ..


so, boleh cakap coming soon la eyh (?)


April 2, 2013 
Bila entah hari-hari yang hectic ni nak habis?  
Tahu tak, bosan gila tiap hari buat benda sama. 
Mana nak buat assignments, prepare untuk kuiz segala. 
Hais. 

Boleh tak kalau nak cakap aku tak nak pun hari-hari ni habis? 
Okey, aku sendiri dah pening dengan statement diri sendiri. 
Aku nak hari-hari hectic ni habis cepat. 
Tapi kalau hari-hari hectic ni dah takde, aku takkan jumpa dia lagi kan? 

Aku takkan jumpa lagi orang yang mampu buat aku terbang-terbang. 
Dah takde dah jantung ni nak melompat keluar dari badan. 
Semestinya, penyakit speechless-hilang-perkataan tu tak muncul lagi. 
Dan aku pasti akan rindukan semua ni. 
Pasti. 

xoxo, 
AZ



Baca sambungan di Blog Jemari Seni :')

4 comments: